Jan 2, 2011

1.1.11

Tarikh yg amat bmakna bagi aku...dari status 'single' ke tunangan org..wah,x sangka aku dh jd tunang org..so,mulai hari ni,aku kene jaga tingkah laku aku..huhu..apa2 pon,aku berharap semoga perhubungan ini berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan hingga ke akhir hayat...

dah selamat jadi tunang org..hehe..suke3x
aku dan dia...seiring dan sejalan
ada perkara juga yg berlaku last2 minit sebelum majlis berlangsung..baju tunang yg aku tempah berlobang..adoiiii..tailor2..kelam kabut tepon aku utk ganti rugi...tggal lagi sehari????sempat ke??nk x nk kene back up baju len ni,kang x psl2 xde baju nk pkai ms tunang..mmg kelam kabut gile jdnya..mujurlah hari jumaat 31hb tu cuti sempena Malaysia menang piala Suzuki AFF..wah,tahniah pasukan Malaysia...

apa2 pon,semoga tahun baru ini menjadikan aku lebih matang dari segala segi..matang dlm memikirkan masa depan dan aku berharap semoga mnjadi insan yg berguna pada agama dan juga bangsa.

No comments:

Post a Comment