Jan 9, 2011

9 Januari........hepi besday t0 me~~~~

Waaaa,saya sudah tua...ehhe..26 tahun....hurm..usia yg semakin mematangkan fikiran..semoga masih diberi kesempatan utk terus bernafas di muka bumi ini..mencari sesuap nasi utk bekalan....semoga tabah menghadapi segala dugaan yg bakal tiba dan mendatang..dan semoga aku bahagia dgn jalan yg kupilih..semoga dia mampu mbuat aku sentiasa tersenyum..dan aku ingin dia tahu bahwa aku amat menyayanginya walau pun dirinya serba kekurangan....

Pada usia sebegini,aku harus memikirkan jalan yg terbaik utk aku teruskan dan tingkatkan usaha agar aku tidak ditakuk lama...hurm,semoga aku masih boleh berusaha dan terus diberi kekuatan dan semangat yg jitu..ya Allah,bantulah hamba-Mu ini dalam menghadapi segala pahit dan manis kehidupan...Amin..

kek besday aku dgn momot(syima)..hehe

menu aku rib steak...@ Austin Steak,sek 7,BBB

tu kek n menu aku pd sblm malam harijadi..hehe..tetiba sambut awal plak sbb soknya nk smbut dgn my fiance..hehe...mmg ramai kat restoren western yg kami pergi ni.al maklumla,hari sabtu kan..hehe..tp,mknn kat ctu mmg best la...western food yg aku suke n agk murah dan mengenyangkan..hehe..lupe plak nk amik air sekali..hehe....selamat menjamu selera..hehe...


2 comments: