Jan 10, 2011

sakit hati!!!!!

Biasanya apa korang buat bila rasa sakit hati???x kisah la rasa sakit hati tu kat sape2 pon, bf ke gf ke, tunang ke..sape2 je la???? kalo aku,aku akan menangis puas2..bru aku rasa lega sbb xtau nk luahkan kat sape bila kite rs sakit hati.ada tunang pon,wat bodoh je kan..kalo sakit hati dgn tunang,lagi la..xtau nk ngadu kat sapa..hanya mengadu pada yg Satu..cuma Dia yang Maha Mendengar setiap rintihan umatnya.

Ya Allah,sakitnya rasa hati..apa yg harus aku lakukan ketika ini???berhadapan situasi yg melibatkan hati dan perasaan???apa yg cuba Engkau uji?kenapa x temukan aku dgn insan yg btl2 boleh faham aku,yg btl2 sayang aku,yg btl2 boleh bahagiakan aku...apa lagi ujian yg cuba Engkau tunjukkan pada aku?aku dh x sanggup nk hadapi.....bila memikirkan yg dh berlalu,aku tkut utk trus hadapi..utk putar kembali masa adlh mustahil..aku xnk hadapi semua ni.................................................aku xnk membenci insan yg aku syg..sekali aku membnci..xkn ada syg dlm hati....so,aku xnk berpura2 mencintai.

2 comments:

  1. nape ni kak?
    jgn cdih2 er.
    kalau sakit ati mmg kne luah.

    kalau sy, sy akan luahkan dekat org yg wt sy skit ati. biar dye tau.

    tp, depends la. manusia brbeza kan?

    kalau nak luah pe2, sy de.. =)

    ReplyDelete
  2. huhu..tu la dik,mmg dh luah pon,tp by msg kat fon la..hehe...
    ok,tq dik...wakkaaka

    ReplyDelete