Nov 23, 2018

Part 4 Padang-Kuala Lumpur

SAYONARA BUKITTINGGI

Day 4 (29 Oktober 2018)

Flight awal pagi jam 8. Kami bergerak dari Bukittinggi ke Airport Padang jam 4.30pagi. Alhamdulillah, semua dipermudahkan. Berhenti Solat Subuh di masjid (saya tidak tahu nama tempat). Kejap je masa berlalu, tak sedar dah nak pulang. Aduh, rasa hati tertinggal di Ranah Minang la, Kikiki..


Goodbye Guesthouse. Sempat sediakan kami sarapan pagi,
Terima kasih atas layanan yang baik dan superb.

Beratnya kaki nak melangkah pulang
Sayonara Pak Unchu

Till we meet again Bukittinggi. Hati saya tertinggal kat sini, jasad je yang pulang ke Malaysia. HAHAHA. Sepanjang 4hari kami di sana, Pemandu van (Supir) merangkap jurukamera dan pelawak terbaik.. Terima kasih atas layanan baik dan layan karenah kami Pak Amroe. Saya rekemen servis beliau sangat baik.

Sesiapa yang berhajat ke nak ke Padang-Bukittinggi-Lembah Harau, saya rekemen Supir saya ni: bOleh contact beliau secara WhatsApp:

Pak Amroe +62 822 8232 4581
atau
Pak Unchu Aulia (tourguide cum Driver) +62 852 6305 0669

S.E.L.A.M.A.T J.A.L.A.N



No comments:

Post a Comment